Σελίδες

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

Οργή μητέρας Κατσίφα: Μου τον έφαγαν οι αλήτες οι αλβανοί, θα μείνει ήρωας

Σχεδόν μια βδομάδα έχει περάσει από τη μέρα που ο ομογενής Κωνσταντίνος Κατσίφας έπεσε νεκρός από τα πυρά της αλβανικής αστυνομίας.
Ωστόσο, μέχρι και σήμερα, οι αλβανικές Αρχές δεν έχουν παραδώσει τη σορό του προκειμένου να μπορέσουν να του πουν το «τελευταίο αντίο» φίλοι και συγγενείς του, οι οποίοι βρίσκονται ακόμα στο σκοτάδι.
Η μητέρα του κλαίει και οδύρεται ζητώντας να της δώσουν το παιδί της να το θάψει. Οι αλβανικές αρχές κωλυσιεργούν βασανίζοντας έτσι τους συγγενείς του 35χρονου.
Σήμερα, μετά το μνημόσυνο η κα Βασιλική Κατσίφα ξέσπασε λέγοντας: «Ο Κωνσταντίνος μου θα μείνει ήρωας! Και θα γίνω μια μάνα σκληρή. Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα παιδιά μου. Για τον λεβέντη μου για το παλικάρι μου που μου το έφαγαν. Μου το φαγαν οι αλήτες οι Αλβανοί. Οι αλήτες! Θέλω να προστατεύσετε τα δικαιώματά μας. Όλο τον χειμώνα μας ανοίγουν τα σπίτια. Θα τα πω Γιάννη μου», είπε μιλώντας στον σύζυγό της που προσπαθούσε να την ηρεμήσει. «Να δικαιωθεί το παιδί μου. Ο λεβέντης μου! Αγαπούσε το χωριό του! Αγαπούσε την Βόρεια Ήπειρο», είπε η κα Βασιλική Κατσίφα.


«Εγώ ένα θέλω: να μου έρθει το γρηγορότερο εδώ. Γιατί το κρατάνε;» ανέφερε χτες μπροστά στις κάμερες η μητέρα σπαράζοντας, η οποία όπως έχει δηλώσει θέλει απλά να να θάψει το παιδί της.

«Θέλω να δικαιώσω το παιδί μου» λέει η μητέρα του Κωνσταντίνου Κατσίφα. «Δεν έκανε τίποτα, έβαλε πέντε σημαίες στο χωριό».
Video Player
00:01
02:35

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια τα οποία προσβάλουν και θίγουν πρόσωπα θα διαγράφονται.
Ανώνυμα μηνύματα που θα θίγουν επώνυμα άτομα θα διαγράφονται.
Σας προσκαλούμαι σε έναν διάλογο απόψεων και θέσεων για ένα καλύτερο μέλλων της ιδιαίτερης πατρίδος μας.