Σελίδες

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Τραγουδιστής Κώστας PERSONAS: «ΔΕΝ είμαι από την Αλβανία, είμαι από τη ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ! Καταλαβαίνετε τη διαφορά; Το αίμα μου είναι 100% ΕΛΛΗΝΙΚΟ!» - ΒΙΝΤΕΟ

«Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τη διαφορά της Βορείου Ηπείρου από την Αλβανία» είπε ενοχλημένος γνωστός τραγουδιστής στους δημοσιογράφους.
Ο Κωνσταντίνος Personas βρέθηκε στο κόκκινο χαλί των MAD VMA 2016 και απάντησε στην ερώτηση της δημοσιογράφου αν η καταγωγή του είναι από την Αλβανία.
«Δεν έχω δηλώσει ποτέ ότι είμαι από την Αλβανία. Έχω πει ότι είμαι Έλληνας 100% από τη Βόρεια Ήπειρο. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τη διαφορά της Βορείου Ηπείρου από την Αλβανία. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη χώρα αυτή, τους εκτιμώ, με στηρίζουν κι εκείνοι, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω το αίμα μου και τις ρίζες μου που είναι από τη Βόρεια Ήπειρο, 100% ελληνικό», τόνισε ο τραγουδιστής.

Δείτε το βίντεο:



από makeleio.gr

Ο Κώστας Κουφός (καλλιτεχνικό Personas) είχε μιλήσει ανοικτά για το όνομα του και την καταγωγή του από τις 25 Νοεμβρίου 2015 στην εκπομπή «Πρω1νό» του ΑΝΤ1.
Δείτε και αυτό το βίντεο.

2 σχόλια:

  1. Έτσι λεβέντη!!!
    Ξεκάθαρα και σταράτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από την Αλβανία είναι, από τους Έλληνες της Αλβανίας. Η λεγόμενη "Βόρειος Ήπειρος" βρίσκεται στην Αλβανία. Ανήκει στην ελληνική μειονότητα. Ας αφήσει τις εξυπνάδες. Από την Αλβανία είναι, αλλά είναι Έλληνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία προσβάλουν και θίγουν πρόσωπα θα διαγράφονται.
Ανώνυμα μηνύματα που θα θίγουν επώνυμα άτομα θα διαγράφονται.
Σας προσκαλούμαι σε έναν διάλογο απόψεων και θέσεων για ένα καλύτερο μέλλων της ιδιαίτερης πατρίδος μας.