Σελίδες

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Η απάντηση του νέου Συντονιστή Εκπαίδευσης για την Ελληνική Παιδεία στην Αλβανία

To ιστολόγιο μας  μετά τη δημοσίευση στις 23-8-2015 του άρθρου «Το δις εξαμαρτείν…» για το ΥπουργείοΠαιδείας (και στην Αλβανία!), έλαβε από τον κ. Βασίλειο Σωτηρούδα την εξής επιστολή και την οποία δημοσιεύουμε αυτούσια παρακάτω για λόγους δημοσιογραφικής δεοντολογίας:


Αξιότιμοι διαχειριστές του ιστολογίου "Ελεύθερος Λόγος Αργυροκάστρου"

Περιήλθε στην αντίληψή μου το δημοσίευμά σας στις 23/8/2015 σχετικά με το πρόσωπό μου και την επιλογή μου ως αναπληρωτή συντονιστή εκπαίδευσης στην Αλβανία.

Επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω ότι προφανώς από ελλειπή πληροφόρηση προβήκατε σε αξιολογικές κρίσεις που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Προς ενημέρωσή σας, σας επισυνάπτω το βιογραφικό μου σημείωμα και σας ενημερώνω ότι και πτυχίο επιπέδου Γ2 στα Αγγλικά διαθέτω (εκτός των άλλων γλωσσών) και μεταπτυχιακό τίτλο όπως επίσης και ότι είχα την τιμή να υπηρετήσω ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο σχολείο "Όμηρος" στη Χιμάρα τη χρονιά που πέρασε. Επιπλέον, η επιλογή μου ως Αν/τη Συντονιστή Εκπαίδευσης έγινε με βάση την παράγραφο 2 του άρθρου 15 του Νόμου 4027 του 2011.

Εύχομαι το επιθετικό ύφος του άρθρου σας να προέρχεται από την επιθυμία και την αγωνία σας για επίλυση των πολλαπλών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στην Αλβανία. Σας διαβεβαιώ ότι είναι και δική μου αγωνία και προτεραιότητα.

Εύχομαι επίσης να μπορέσουμε όλες οι δυνάμεις που πραγματικά ενδιαφέρονται για την Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στην Αλβανία να μπορέσουμε να συντάξουμε από κοινού τις δυνάμεις μας με απώτερο σκοπό το καλό των μαθητών και των μαθητριών μας. 

Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,


Βασίλης Σωτηρούδας
BSc(CompSc), MEd(AdultEd)

Το σχόλιο μας: Εναποθέτουμε την υπόθεση στην αξιολογική κρίση του Υπουργείου Παιδείας και των αρμόδιων Υπηρεσιακών παραγόντων του, για την εξακρίβωση της αλήθειας στη συνέχεια και ευελπιστούμε στην καλύτερη διευθέτησή της στο μέλλον ώστε να επιλέγει ως Συντονιστή Εκπαίδευσης το πλέον κατάλληλο πρόσωπο με βάση τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα προς όφελος του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού και της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στην Αλβανία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια τα οποία προσβάλουν και θίγουν πρόσωπα θα διαγράφονται.
Ανώνυμα μηνύματα που θα θίγουν επώνυμα άτομα θα διαγράφονται.
Σας προσκαλούμαι σε έναν διάλογο απόψεων και θέσεων για ένα καλύτερο μέλλων της ιδιαίτερης πατρίδος μας.