Σελίδες

Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013

Ο ελληνισμός στον κύκλο του ενός

του Αγχίση Σκαλωματιώτη


Εκ των προτέρων θα ήθελα να συγχαρώ το κουράγιο του κ. Π. Μπάρκα, τις αρχές και αξίες που πρεσβεύει, οι οποίες ευθυγραμμίζονται την ιστορία και τα συμφέροντα του τόπου, τα παιδιά του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, όπου αποδεικνύουν σοβαρότητα, πολιτική ωριμότητα, αποφασιστικότητα, στη λήψη αποφάσεων, πολιτικών επιλογών, το χειρισμό καταστάσεων.
Θέλω επίσης να συγχαρώ τους χειριστές του ιστότοπου για τις δημοκρατικές περγαμηνές όπως τις προβάλουν στον υγιής διάλογο που λαμβάνει χώρα.
Αμιλλώνται να θεραπεύσουν τον πολιτικό χώρο χρόνιες παθογένειες συμφερόντων πελατειακών σχέσεων όπως το εσαεί κατεστημένο οικοδόμησε και μάχεται την ισόβια συντήρησή τους. Θα δανεισθώ τον Πλούταρχο, άμμες δε γ’ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες, Λυκούργος 21, (εμείς θα γίνουμε πολύ καλύτεροι). Αμ, μη τι άλλο;!
Ο Ηπειρωτικός Ελληνισμός της Αλβανίας ήρθε σε ένοπλη σύγκρουση στο Θεολόγο, το 1943, μεταξύ της πατριωτικής Τσέτας του Καπετάνιου Θύμιου Λώλη και των παρτιζάνων. Ο Θύμιο Λώλης και η Τσέτα του πολεμούσαν τους γερμανομπαλίστες με όραμά τους την Αυτοδιάθεση  οι παρτιζάνοι θεωρούσαν μονόδρομο την ένταξη στο αλβανικό ΕΑΜ. Τώρα κατά πόσο οι δεκαεξάρηδες και δεκαεφτάρηδες μπορούσαν να προβλέψουν τις τύχες του τόπου, αυτή είναι μια άλλη ιστορία. Πάντως εκτέλεσαν πλήθος Ελλήνων αντιφρονούντων στη φωλιά τους, το Θεολόγο.
Η δεύτερη ήταν στις βουλευτικές εκλογές του 1997 μεταξύ μισθοφόρων Μήτσου και εθελοντών Λούτση. Η τρίτη στις τοπικές εκλογές του 2011, όπου η λαίλαπα ΠΑΣΟΚ, Σ.Κ. Αλβανίας, αλβανικής κυβέρνησης, κλήρου, είχαν ένα και μόνο στόχο: να ισοπεδώσουν, σβήσουν, από το χάρτη της πολιτικής ιστορίας το νεοσύστατο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ και τους υποστηρικτές του εθελοντές!
Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, ψηφίσθηκε από το 75% των Ελλήνων, εκλέχθηκαν επαρχιακοί και δημοτικοί σύμβουλοι, στην πόλη των Αγ. Σαράντα δύο σύμβουλος, ενώ το ΚΕΑΔ ανύπαρκτο.
Αυτά ενώπιο της τέταρτης σύγκρουσης, την οποία προετοιμάζει το κατεστημένο, η εμπλοκή ανόητων υπηρεσιακών παραγόντων του Εθνικού μας Κέντρου, με υπέρζηλο. Γιατί;
Η ανάγνωση της ανακοίνωσης των λογογράφων του Μπολάνου, ενός πυρήνα, της σπουδής της Σχολής Λένιν, στους Αγ. Σαράντα οι οποίοι των διαβάλλουν και εκθέτουν ανελλιπώς ως αγράμματο και ανέκφραστο στα ελληνικά, επανέφεραν στην έκκληση για ‘‘Ελληνική Συμμαχία’’ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ το στερεότυπο της πάλαι ποτέ απολυταρχικής κόκκινης προπαγάνδας, την ενότητα. Εμπαίζουν την κοινή γνώμη και παίζουν με τις λέξεις. Στόχος τους, η επανεκλογή Ντούλε. Τουτέστιν, ο Ελληνισμός περιέρχεται στον κύκλο του ΕΝΟΣ. Αυτό συνεπάγεται, καρέκλες, και κυβερνητικά πόστα μετά την πιθανή επάνοδο των σοσιαλιστών στην εξουσία.
Ουδέποτε οι ηγεσίες της Ομόνοιας και ΚΕΑΔ είχαν πρόγραμμα για τα θέματα του Ελληνισμού, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα μειονοτικά δικαιώματα, το ιδιοκτησιακό, το εκπαιδευτικό, το θρησκευτικό. Ουδέποτε ασχολήθηκαν με αυτά.
Το Εθνικό Κέντρο, ουδέποτε ασχολήθηκε σοβαρά με το θέμα, το χειρίζονται υπηρεσιακοί παράγοντες, οι οποίοι στο βωμό των διαπροσωπικών τους σχέσεων ή και συμφερόντων, παρακάμπτουν θεσμούς, δημοκρατικές λειτουργίες, τα κάνουν μπάχαλο, όπως τις τοπικές εκλογές του 2011.
Τους ενδιαφέρει ο Ελληνισμός να εκπροσωπείτε στην Αλβανική Βουλή, όπου και η ίδια η Αλβανία δεν μπορεί να το παρακάμψει, είναι στο δικό της συμφέρον.
Έτσι, πάει λέγοντας. Λοιπόν, κατά τα συμφραζόμενα, ο ελληνισμός τους είναι συγκυρία! Έλα μου, που δεν είναι έτσι, όσο και να προσπαθούν να υποβαθμίζουν, εξουθενώνουν. Ο Ηπειρωτικός Ελληνισμός στην Αλβανία, είναι εθνικό, ιστορικό, πολιτισμικό, πολιτιστικό, γεγονός, αρχαίο όσο ο Ελληνισμός, με συνέχεια. Δεν περιέρχεται σε συγκυρίες ή στον κύκλο του ΕΝΟΣ.
Συγγνώμη αλλά δεν αντιλαμβανόμαστε την προχειρότητα του Εθνικού Κέντρου. Ο χώρος έχει διανοητικό ιστό, απόθεμα γραμματείας, σοφούς και άξιους διεθνής εμβέλειας, οι οποίοι ουδέποτε κλήθηκαν, αλλά τους παραγκωνίζει ένα κατεστημένο πελατειακών σχέσεων εκατέρωθεν των συνόρων.
Την χρόνια παθογένεια προσπαθούν να θεραπεύσουν οι νέοι πολιτικοί στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, ο Μπάρκας, και τόσοι άλλοι σκεπτόμενοι και προβληματιζόμενοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια τα οποία προσβάλουν και θίγουν πρόσωπα θα διαγράφονται.
Ανώνυμα μηνύματα που θα θίγουν επώνυμα άτομα θα διαγράφονται.
Σας προσκαλούμαι σε έναν διάλογο απόψεων και θέσεων για ένα καλύτερο μέλλων της ιδιαίτερης πατρίδος μας.