Σελίδες

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Ομολογία μπερισικού υπουργού Ξέρρα: Ο πρόεδρος της ΝΕΒ είναι πληρωμένος πληροφοριοδότης μου!

Δήλωση Ξέρα για ΝεΒ και Θ. Καλυβιώτη
Δήλωση Ξέρα για ΝεΒ και Θ. ΚαλυβιώτηΠαρακολουθώ με μεγάλη προσοχή την εξέλιξη του θέματος που η «Ερυθρόμαυρη Συμμαχία» έβγαλε στη δημοσιότητα πριν λίγες μέρες.        
Πέραν από την απέραντη λύπη μου για την προσπάθεια παραπλάνησης της κοινής γνώμης, από την «Ερυθρόμαυρη Συμμαχία», και την εμμονή τους να με συκοφαντούν λόγω της καταγωγής μου, θα ήθελα να εκφράσω ακόμη την δυσαρέσκειά μου για ορισμένους κύκλους ομογενών μας, που πέφτουν θύματα της στημένης αυτής σκευωρίας και βάλλονται ενάντια στη «Νεολαία Βορειοηπειρωτών» και τον πρόεδρο της, την στιγμή που θα έπρεπε να είναι στο πλευρό του/μου και να αντιστεκόμαστε και να αντιμετωπίζουμε από κοινού τη λασπολογία και τον ξέφρενο παραλογισμό του ακραίου Σπαχίου.

Όσο κι αν θέλουν να το λησμονήσουν κάποιοι, αποτελώ κι εγώ κομμάτι του Ελληνισμού και δεν υπολείπομαι σε τίποτα άλλων ελλήνων  πολιτικών οι οποίοι υπό άλλες πολιτικές και οικονομικές συγκυρίες αποδέχτηκαν προτάσεις που τους έγιναν για συμμετοχή σε αλβανικά κυβερνητικά σχήματα.
Θα ήθελα να προσθέσω πως η σχέση μου με τον Θεοφάνη Καλυβιώτη είναι καθαρά επαγγελματική  και φιλική και ουδέποτε προσπάθησα να επηρεάσω ή να εκμεταλλευτώ τον ίδιο ή την Νεολαία για προσωπικούς σκοπούς. Παρακολουθώ και στηρίζω την αξιόλογη προσπάθεια που κάνουν και το έργο που επιτελούν προς  όφελος της ιδιαίτερής μας πατρίδας και των ανθρώπων μας, κυρίως των νέων.
Όσον αφορά  τη θέση του συμβούλου επιλέχθη βάσει μορφωτικών κριτηρίων και της  επαγγελματικής του κατάρτισης. Το ότι τυγχάνει να είναι και Πρόεδρος της «Νεολαίας Βορειοηπειρωτών» ουδεμία σχέση έχει με την παραπάνω επιλογή. Στο μόνο στο οποίο θα μπορούσε να μου φανεί χρήσιμη αυτή του η ιδιότητα είναι η ενημέρωση που θα μπορούσε να μου προσφέρει σχετικά με προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συμπατριώτες μας έτσι ώστε να πράξουμε τα δέοντα για να επιλυθούν. Καμία προσπάθεια επηρεασμού από μέρους μου προς τη Νε.Β υπήρξε όπως και καμία προσπάθεια προσέγγισης εμού από τη Νε.Β κάτι το οποίο είναι προφανές και από την ίση αντιμετώπισή της προς όλους τους εκπροσώπους του Ελληνισμού.
Ακόμη να εκφράσω πως είναι τιμή μου να έχω συνεργάτες δικά μας παιδιά, με προσόντα όπως ο Θεοφάνης.  Άλλωστε αυτός είναι ένας από τους στόχους της δικής μου πολιτικής, η συμμετοχή όσο περισσότερων ελλήνων, και κυρίως νέων, στην αλβανική δημόσια διοίκηση και στην ενασχόληση με τα κοινά για να μπορέσει η κοινότητα μας να έχει, όχι μόνο συνέχεια αλλά και ισχυρή παρουσία στα πατρογονικά μας εδάφη.
Δυστυχώς, αν όχι όλοι, οι περισσότεροι νέοι αυτή τη στιγμή ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα  και είναι λίγοι εκείνοι που μένουν στο χώρο μας και ακόμη λιγότεροι εκείνοι που ασχολούνται με το τι γίνεται γύρω μας.
Σε αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάει η ελληνική μειονότητα, απέναντι στις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, απέναντι στην έξαρση του αρρωστημένου εθνικισμού που αναπτύσσεται στη χώρα, απέναντι στον ανθελληνισμό που μεγαλώνει καθημερινά, κάνω έκκληση για συσπείρωση, ομοψυχία και από κοινού αντιμετώπιση των προκλήσεων και των δυσκολιών.

Σπύρος Ξέρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια τα οποία προσβάλουν και θίγουν πρόσωπα θα διαγράφονται.
Ανώνυμα μηνύματα που θα θίγουν επώνυμα άτομα θα διαγράφονται.
Σας προσκαλούμαι σε έναν διάλογο απόψεων και θέσεων για ένα καλύτερο μέλλων της ιδιαίτερης πατρίδος μας.