Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Όταν η θρησκεία έπαψε να είναι το όπιο του λαού!

Όταν η Ομόνοια διεκδικούσε ο αλβανορθόδοξος έχυνε οχετό!Σήμερα;;;;

Κοίτα ποιος μιλάει;!
Τελικά ο κ. Ο. Μπέτσης γίνεται ενδιαφέρον, λόγω της απίθανης σαχλαμάρας. Η παραληρηματική του στάση, μέσα στο ομονοιοκεαδίτικο Ανώτατο Σοβιέτ, σχετικά με την πρόταση του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ για συμμαχία Ελλήνων στις προσεχείς εκλογές, οι ανοησίες που ξεστόμισε ο αρειμάνιος μπολσεβίκος, πρωταγωνιστώντας μες την ανισόρροπη ιδιορρυθμία του, είναι σαν να σαστίζει ο ίδιος, πώς οι σάλπιγγες της Ιεριχούς αντί να γκρεμίσουν τα τείχη των πολιορκημένων τσακίζουν τα νεύρα του, ως αρχιτέκτονα του διχασμού, της διάσπασης από την αφετηρία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.

Ο πιο άφρων νους δεν μπορεί να παραδεχτεί τις ιδιότυπες εκφραστικές βαρβαρότητες, περί νομιμοποίησης του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ αν δεχόταν την πρόταση συμμαχίας το Ανώτατο Ομονοιοκεαδίτικο Σοβιέτ! Μου είναι αδιανόητο να πιστέψω πώς ο πιο στρατηγικός εγκέφαλος του Ντούλε, ο Σούσλοφ εννοεί σοβαρά τις σαχλαμάρες που πλασάρει στο υπνωμένο από το λήθαργο της Κρίσης κοινό. Αυτή τη βαυκαλιστική ρητορική, αμείλικτα ενοχοποιητική για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ βαυκαλίζει τον ίδιο, τους ομοϊδεάτες, τους εμπνευστές της.
Τέτοια κλεισούρα, παχυδερμία, αποτελεί δείγμα γραφής, αντιδημοκρατικής σκέψης. Μα ποιος την άδεια του κ. Μπέτση θα ζητήσει για τις πολιτικές ενέργειες. Ο κ. Μπέτσης, πιθανόν να θεωρεί το χώρο τσιφλίκι λόγω των διαχρονικών αντιδημοκρατικών λειτουργιών του ομονοιοκεαδίτικου Ανώτατου Σοβιέτ.
Προφανώς δεν αποτελεί στόχο, ούτε νόημα έχει να πείσουν το κ. Μπέτση αν του αρέσει ή δεν του αρέσει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, το πρόγραμμα του οποίου ενσαρκώνει, πόθους, οράματα, του τόπου, ασύλληπτα πράγματα για τη γραφικότητα της κλεισούρας του εν λόγω κυρίου, αλλά ως ιδανικό εφαλτήριο να γίνουν ενδιαφέροντες για το εγχείρημα της ΑΛΛΑΓΗΣ. Να επαναφέρει τις δημοκρατικές λειτουργίες δίδοντας λόγο στη συμμετοχική δημοκρατία των υποπρονομιούχων, των ανθρώπων του μόχθου, των αυτοδημιούργητων, της νέας γενιάς, των διανοούμενων, προβάλλοντας τις αξίες, όπως η ανάδειξη των συλλογικών οργάνων και του προέδρου από τη βάση, ιδού η νομιμοποίηση του ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και ειδοποιός διαφορά από το Ανώτατο Σοβιέτ του Ντούλε, Μπέτση και ΣΙΑ, οι ανοιχτές πόρτες με το ανανεωτικό άφθαρτων υποψηφίων ψηφοδέλτιο! Τι έναντι του μπολσεβίκου ψηφοδελτίου του ομονοιοκεαδίτικου Ανωτάτου Σοβιέτ, με τον ισόβιο υποβασταζόμενο της κλεπταποδοχής, αρχόμενο Ντούλε στην περιφέρεια Αυλώνας.;! Ποιος ο απολογισμός του αλλοδαπού βουλευτή του Ελληνισμού στο Βούρκο, Ριζά, Δέλβινο και Χιμάρα, από την θητεία που διένυσε;! Πού, ποιος τον γνώρισε, πότε ήταν παρόν στα τόσα προβλήματα, για εκπαιδευτικό, τις διώξεις των ανθρώπων του μόχθου από το επίσημο κράτος, την απογύμνωση από γαίες και λιβάδια;! Προέχουν τα wik ent των Σαββατοκύριακων του στα Ιωάννινα!
Εν συντομία, σε αναφορά του τίτλου, ποια πολιτικά ήθη πρεσβεύει ο κ. Μπέτσης; Μήπως ο ίδιος, τις αρχές της δεκαετίας 90’, όταν η οργάνωση πρόβαλε τα τόσο φιλόδοξα προγράμματα και σχέδια, για το εκπαιδευτικό, το ιδιοκτησιακό και το πλαίσιο δικαιωμάτων ο κ. Μπέτσης την πυροβολούσε κι έγραφε εκείνα τα περίφημα άρθρα όπως ‘‘ ΑΝ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΟΜΟΝΟΙΑ ΤΙ;’’, δίδοντας τις κατευθυντήριες γραμμές ένταξης του ελληνισμού στα αλβανικά κόμματα, εξηγώντας ότι είχαν ωριμάσει οι συνθήκες για μια τέτοια ενέργεια! Ήταν τότε που η Ομόνοια του Κυριαζάτη έστελνε Ψηφίσματα στα Διεθνείς Φόρα για τις ελευθερίες, τα δικαιώματα του Ελληνισμού. Ο Μπέτσης πετροβολούσε. Ως τι; Ως πολιτική επάρκεια; Όχι βέβαια. Ως πνευματική ένδεια, κυνισμό! Ενώ αυτή η δεκαπενταετία Ντούλε με τα ευέλικτα σχήματα του Ανωτάτου Σοβιέτ τα έστειλε όλα στη μπάντα αρκεί η καρέκλα με ότι προνόμια απολαμβάνουν οι κύριοι της αδιαφάνειας του απίθανου κομφορμισμού.
Ο χρόνους και ο κοινός νους γκρεμίζει τα τείχη της Ιεριχούς και τη λεοντή του κάθε Μπέτση.
Π. Τσακίρης

1 σχόλιο:

  1. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΑΦΘΟΝΟΥ ΜΠΡΙΑΜ!
    του Π. Τσακίρη
    Τελευταία στην Πάνω Δερόπολη εγκαινιάστηκαν, ο οδικός άξονας προς Σωτήρα, παρουσία του πρωθυπουργού, και αυτός που συνδέει το χωριό Λόγγο με το κεντρικό δίκτυο, με χρηματοδότηση του Β. Τάβου. Δύο Έλληνες Βουλευτές πολιτευόμενοι με αλβανικά κόμματα, αντίστοιχα ο Σ. Ξέρρας Υπουργός Εργασίας και Βουλευτής του Δ.Κ. , και ο Βαγγέλης Τάβος ως πρωτίστως υπουργός Υγείας βουλευτής LSI, υλοποίησαν τις υποσχέσεις τους.
    Τα site του χώρου, ιδίως το τοπικό ‘‘ΔΕΡΟΠΟΛΗ’’, μούγκα. Έχει αναλάβει εκστρατεία χειραγώγησης της κοινής γνώμης με το δηλητήριο της μισαλλοδοξίας, το μιλιταρισμό, το πολεμόχαρο κατάντημα για εθνικά ανύπαρκτο θέμα. Τα άκρα είναι άδεια πιάτα. Δεν παράγουν έργο, δεν διακινούν ιδέες, παράγουν τη μιζέρια.
    Ανεβάζοντας στροφές στον ‘‘πατριωτισμό’’, στο ομονοιοκεαδίτικο Ανώτατο Σοβιέτ, αποσκοπούν να χειραγωγήσουν το πατριωτικό εκλογικό κοινό του Βούρκου, Ριζών, Δελβίνου και Χιμάρας, να τον ψηφίσουν τις προσεχώς εκλογές, ψωμίζοντάς τον μια επιπλέον τετραετία, να διεκπεραιώσει το έργο του πουθενά, το ξεπούλημα και ερήμωση του τόπου.
    Η πιο άθλια προπαγάνδα γκεμπελίστικη από το ομονοιοκεαδίτικου Ανωτάτου Σοβιέτ, εναντίον του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ. Ομονοιακα μηνύματα;! Κατασυκοφαντούν τους υποψηφίους βουλευτές του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, τα νέα παιδιά του τόπου, του μόχθου, των κοινών προσπαθειών με τους κατοίκους για την επίλυση των προβλημάτων που μαστίζουν λόγω της πολιτικής και διοικητικής ανεπάρκειας των στελεχών της ομονοιοκεαδίτικης παρέας που κατέχουν πολιτική και τοπική εξουσία.
    Του ηγέτη της άγονης ευφυΐας, Ντούλε, ποιο το έργο; Τα ορεινά χωριά κυρίως στις πέντε επαρχίες, ξεροσταλιάζουν για νερό, με ανύπαρκτο και μη προσβάσιμο οδικό δίκτυο – χωματόδρομους χείμαρρους, τα έργα ανάπτυξης αποτελούν όνειρο θερινής νυκτώς, υποθέσεις υφαρπαγής γαιών και λιβαδιών ομοεθνών από ετερογενείς συμμορίες αποτελούν ψιλά γράμματα για τον κ. Ντούλε.
    Τι έγινε με το Ελληνικό σχολείο στους Αγ. Σαράντα;! Το οικόπεδο ντε;! Αυτό της Χιμάρας με τον ανειδίκευτο Μπρίγκο; Αντικατέστησε τη δημόσια Ελληνική Παιδεία με ΜΚΟ! Έκανε την μαυροπατρίδα εταιρεία εμπορικών συμφερόντων ρουφώντας πούρα αδιάφορα με επιχειρηματίες!
    Τι σχέδια δαιμονικά θα εφαρμόσει για την παράταση πολιτικού του χρόνου;! Τον Καΐσι στο Αλύκου τον αποκεφάλισε το 2003, τον επανέφερε το 2011. Γιατί; Τι ξεπουλήσουν; Το Λούτσι των μνημείων για τα παλικάρια του Αλύκου, των υδραγωγείων, μαζί με το ΠΑΣΟΚ, το Σ.Κ., κλήρο, αλβανική κυβέρνηση τον έψησε στο φούρνο με πατάτες. Τώρα ποιόν; Τα πιόνια της αγραμματοσύνης, τα στρατιωτάκια του σχεδίου ύπαρξής του; Η επιδοτούμενη διάσπαση με Τάβο έληξε. Αυτή με Ξέρρα δεν μακροημέρευσε; Τώρα τι;!
    Να επανέρθουμε στις ιστορίες με άφθονο μπριάμ με τόση πυκνότητα αμετροέπειας στα site, από τους βουρκαριανούς κυρίως. Το μπριάμ είναι ένα αρχοντικό, παραδοσιακό, φαγητό της περιοχής του Βούρκου και Ριζών. Μαγειρεύεται με ρύζι, μυρώνια, ανθούς, μοσχοτρίφυλλο, τυρόγαλο (ορό). Ψήνεται στη χόβολη στην πόρτα του φούρνου. Μοσχοβολούν οι ρούγες από τη μυρωδιά και λιμπίζεσαι τη νοστιμιά του. Είναι του σοφρά και της φιλόξενης γωνιάς τους. Τόσο φιλόξενης αγαθής και πατριωτικής παροιμιώδης χροιάς.
    Αυτήν την αγαθότητα παραπλάνησε ο ‘‘ηγέτης’’. Θα ανεχθούν εκ νέου τον πουθενά στο Βούρκο και Ριζά ή θα ψάξουν να ορθώσουν ανάστημα, να αναδείξουν δικά τους παιδιά, μήπως πασχίσουν για οδικά δίκτυα, για την Παναγία την Κωσταρίτισσα, τη Λεσινίτσα, τη Μάλτσανη, τη Γριάσδανη, το Γιανιτσάτη, το Καρόκι, το Συρακάτι, Κακοδίκι, τη Δρόβιανη, και που αλλού. Μην σας παραπλανούν με τις γριφώδους ιστορίες τους. Ο Ντούλες είναι των παζαριών για την καρέκλα, της υποβάθμισης και οπισθοδρόμησης. Η Δερόπολη του έβγαλε προ πολλού κόκκινη κάρτα, του έδειξε το δρόμο του παραμυθά. Η εκ νέου διεκδίκηση της έδρας να ηγείται του ψηφοδελτίου στην Αυλώνα αποτελεί άμεση προσβολή, ταπείνωση για τον Ελληνισμό του χώρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία προσβάλουν και θίγουν πρόσωπα θα διαγράφονται.
Ανώνυμα μηνύματα που θα θίγουν επώνυμα άτομα θα διαγράφονται.
Σας προσκαλούμαι σε έναν διάλογο απόψεων και θέσεων για ένα καλύτερο μέλλων της ιδιαίτερης πατρίδος μας.