Σελίδες

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Διαπιστευτήρια τουρκολαγνείας και προσήλωσης του Ράμα στον Ερντογάν

Οι πρωθυπουργοί της Αλβανίας Ράμα, της Τουρκίας Ερντογάν και του Κοσόβου Θάτσι, συναντήθηκαν στο Κοσσυφοπέδιο για να συμμετάσχουν στα εγκαίνια του νέου τερματικού σταθμού αεροδρομίου στην Πρίστινα, "Adem Jashari". Κατά την ομιλία του προς τους παρευρισκόμενους, ο Ράμα ευχαρίστησε τον Τούρκο πρωθυπουργού κ. Ερντογάν για την υποστήριξη του στην Αλβανία και το χαρακτήρισε «αδελφό και φίλο».

Συγκεκριμένα ο κ. Ράμα δήλωσε: «Δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο όμορφη μέρα για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη και την ικανοποίησή μου στον πολύτιμο και πιστό φίλο όλων των Αλβανών, τον πρωθυπουργό κ. Ερντογάν, τον αδελφό και φίλο μας . Σε ηλιόλουστες μέρες, αλλά και σε δύσκολους περιόδους οι αληθινοί φίλοι ξεχωρίζουν από τους υπολοίπους . Κανείς δεν θα ξεχάσει την πολύτιμη υποστήριξή του για την ανεξαρτησία του Κοσσυφοπεδίου».
Στην συνέχεια απευθύνθηκε στον πρωθυπουργό του κρατιδίου κ. Θάτσι: 

«Είμαι επίσης πολύ περήφανος και ευγνώμων για το Κόσοβο και την πορεία του, καθώς και υπερήφανος για τον φίλο μου , Χασίμ Θάτσι, στον οποίο είμαι βαθιά ευγνώμων για την πρόσκληση ως πρωθυπουργός των Αλβανών της Αλβανίας . Με την ευχαρίστηση να είμαι στο πλευρό και στο κοινό δρόμο δύο στρατηγικών συντρόφων και εταίρων. Σας ευχαριστώ όλους για την προσοχή σας. Ο Θεός να ευλογεί το Κοσσυφοπέδιο».

Μετά τα εγκαίνια του νέου τερματικού σταθμού στο αεροδρόμιο της Πρίστινα, ο πρωθυπουργός της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, πήγε στην πόλη Πρίζρεν, στην οποία υπάρχει τουρκική μειονότητα, συνοδευόμενος από τον πρωθυπουργό της Αλβανίας, Έντι Ράμα και τον πρωθυπουργό του Κοσόβου, Χασίμ Θάτσι.

Σε ομιλία του στην κεντρική πλατεία της πόλης, ο Τούρκος πρωθυπουργός «έδωσε μηνύματα ενότητας μεταξύ των διαφόρων εθνοτικής προέλευσης ανθρώπων και πεποιθήσεων», σημειώνει το τουρκικό πρακτορείο iha.

«Αυτή τη στιγμή που βρίσκομαι ενώπιον σας, κοιτάζω τον εαυτό μου, τους φίλους μου, του συναδέλφους βουλευτές, τη γυναίκα μου, την κόρη μου, και όλους τους ανθρώπους των επιχειρήσεων που είναι κοντά μου, αισθάνομαι ότι βρίσκομαι στο σπίτι μου. Το Κοσσυφοπέδιο είναι σαν το δεύτερο σπίτι μας», είπε ο Ερντογάν.
Ανέφερε τις αδελφικές σχέσεις της πόλης με το δήμο της Προύσας και τη συνεργασία που έχουν σε διάφορους τομείς.

Δεν παρέλειψε να αποκαλέσει τον πρωθυπουργό της Αλβανίας και τον πρωθυπουργό του Κοσσυφοπεδίου ως   «οι αδελφούς»  - «μαζί με τους αδελφούς μου  πρωθυπουργούς της Αλβανίας και του Κοσσυφοπεδίου θα εργαστούμε για την ειρήνη και ευημερία  σε όλα τα Βαλκάνια από τη Βοσνία μέχρι τα Σκόπια» και τόνισε ότι σπουδαίοι άνδρες της Τουρκίας κατάγονται από τη γη του Κοσσυφοπεδίου, ακόμη και ο ποιητής του εθνικού ύμνου της Τουρκίας κατάγεται από το Κοσσυφοπέδιο.

Δεν παρέλειψε να καταφερθεί κατά του προέδρου της Συρίας, Μπασάρ αλ Άσαντ που τον θεώρησε ως υπεύθυνο για τα 100 χιλιάδες θύματα της εμφύλιας σύγκρουσης στη χώρα αυτή.
Αναφέρθηκε στην αποκατάσταση του τζαμιού Σινάν Πασά στην Πρίζρεν,  για το οποίο εργάζεται η τουρκική εταιρία ΤΙΚΑ.

«Αδελφοί μου και αδελφές, να θυμόσαστε ότι όλοι προερχόμαστε από ένα κοινό τόπο, έχουμε μια κοινή ιστορία, κοινό πολιτισμό, έναν πολιτισμό που μας συνδέει, σαν να είμαστε αδέλφια, άνδρες μιας δομής», είπε, μεταξύ άλλων,  ο Ερντογάν στην ομιλία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια τα οποία προσβάλουν και θίγουν πρόσωπα θα διαγράφονται.
Ανώνυμα μηνύματα που θα θίγουν επώνυμα άτομα θα διαγράφονται.
Σας προσκαλούμαι σε έναν διάλογο απόψεων και θέσεων για ένα καλύτερο μέλλων της ιδιαίτερης πατρίδος μας.